Categorii:Marketing si vanzari
Limba:Romana
Data publicarii:2023
Editura:Curtea Veche Publishing
Tip coperta:Paperback
Nr. pagini:288
Colectie:Carti cheie
Traducatori:Maria Tudose
ISBN:9786064414076
Dimensiuni:l: 15cm | H: 21cm
Scopul tău adevărat este să îi devii consilier, să știi să-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu și cu ce îi va îmbunătăți viața.
Mai important decât semnarea unui contract este ca, în urma ei, clientul să vrea să păstreze relația cu tine, să vă împrieteniți și să beneficiați amândoi în viitor de schimbul de bunuri și de idei. Este vorba despre o filozofie complexă și onestă, diferită de cea a majorității vânzătorilor.
Azi, mai mult ca oricând, la baza oricărei vânzări se află relațiile interumane. În epoca internetului și a rețelelor de socializare, în care avem la dispoziție o mulțime de opțiuni, încrederea reciprocă este cu atât mai importantă. Din această carte vei învăța cum să-ți construiești credibilitatea și cum să pui bazele unei colaborări solide, pe termen lung.
Am gasit cartea pe care o cautam de mult, la un pret foarte bun. M-a bucurat si faptul ca livrarea a fost rapida si ambalajul impecabil. Multumesc, Libraria Compas!
S. Radu
Site-ul e ușor de folosit, comanda se face rapid, iar produsele sunt exact ca în descriere. Comunicarea cu echipa a fost excelentă. Mulțumesc!
Marchis Laura
Am comandat tot ce avea nevoie copilul pentru școală, într-o singură comandă. Livrarea a fost rapidă, iar produsele sunt de calitate. Foarte mulțumită!
Bochis Elena
Client fidel
Un produs a fost livrat greșit, dar returul s-a făcut fără bătăi de cap. Garanția Compas chiar funcționează. Mulțumesc pentru seriozitate!
Amelia Bran
Mi-am luat un rucsac Herlitz pentru liceu și chiar îmi place mult. Are loc pentru toate cărțile, laptopul încape perfect și nu mă dor umerii când îl car. Plus că arată super bine, exact cum voiam. A ajuns rapid și fără surprize – 10/10!
Newsletter
Nu rata ofertele si promotiile noastre
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.